top of page
  • Wat is een FAQ-sectie?
    Een FAQ-sectie beantwoordt snel vaak voorkomende vragen.
  • Wat zijn de betaalmethoden?
    U kan cash of met uw bankkaart betalen.
  • Is er parking beschikbaar bij de paktijk?
    Aan de kant van de weg is parkeren doorgaans vlot mogelijk.
  • Wanneer is de praktijk telefonisch bereikbaar?
    Onze praktijk is alle weekdagen, met uitzondering van donderdag, telefonisch bereikbaar tussen 8:00 en 8:30 en 13:00-15:00 uur. Voor dringende problemen kunt u ons telefoonnummer gebruiken, en via het keuzemenu op toets "1" drukken.
  • Problemen met telefonische bereikbaarheid?
    Indien u ons telefonisch niet kunt bereiken, bieden we onze verontschuldigingen aan voor het ongemak. U kunt ons altijd bereiken door ons contactformulier in te vullen op de website. Daarnaast zijn we beschikbaar per e-mail op oogarts.katrienclaes@gmail.com.
  • Mag ik begeleiding meenemen?
    Om ervoor te zorgen dat onze wachtzaal niet overvol raakt en om een rustige en comfortabele omgeving voor al onze patiënten te behouden, vragen wij vriendelijk om maximaal één begeleidende persoon mee te brengen.
  • Wat te doen bij zeer dringende oogproblemen?
    Indien u met spoed een oogarts nodig heeft, adviseren wij u eerst telefonisch contact op te nemen met onze praktijk. Voor dringende problemen kunt u ons telefoonnummer gebruiken, en via het keuzemenu op toets "1" drukken. Indien wij telefonisch niet bereikbaar zijn en u toch met spoed een oogarts nodig heeft, gelieve de dienst spoedgevallen van uw dichtstbijzijnde ziekenhuis te contacteren. Zij zullen u ofwel doorverwijzen naar de oogarts van wacht ofwel u ontvangen op de dienst spoedgevallen.
  • Heb ik een chauffeur nodig?
    Een chauffeur is alleen nodig als er pupilverwijdende oogdruppels worden gebruikt tijdens het onderzoek. De oogarts zal u vooraf verwittigen of dit noodzakelijk is. In het geval van pupilverwijdende oogdruppels kunt u echter nog steeds op eigen gelegenheid naar de praktijk komen, bijvoorbeeld met de fiets of te voet.
  • Wat te doen bij ziekte?
    Indien u ziek bent, verzoeken we u om niet naar de praktijk te komen. Verwittig ons tijdig via telefoon of e-mail, zodat we kunnen overwegen om uw afspraak te verplaatsen. Als u niet komt opdagen zonder verwittigen, wordt uw afspraak in rekening gebracht en vragen wij een vergoeding van 30€.
  • Wat als ik niet kom opdagen?
    Als u niet komt opdagen voor uw afspraak zonder vooraf te verwittigen, wordt uw afspraak in rekening gebracht en zijn wij genoodzaakt om voor een no-show een vergoeding van €30 aan te rekenen.
bottom of page